The Blog

Evaluatie lezing: “De kracht van het kind” 11 september 2018 te Apeldoorn

i sep 17th No Comments by
Share

Evaluatie formulier: “De kracht van het kind”

50 respondenten in totaal (van de 80 aanwezigen) en het vetgedrukte cijfer achter het antwoord is het gemiddelde.
Het cijfer tussen haakjes is het cijfer wat de desbetreffende persoon van het commentaar heeft gegeven op het antwoord.

Nina Blom: “Je bent een verschrikkelijke kind”
1. Wat vindt u van de opzet en vormgeving van de presentatie?  8,3

  1. Zeer geboeid heb ik Nina gevolgd ( 10)
  2. echt goede vanuit het hart (10)
  3. te lang als je al bepaalde kennis hebt. (8)
  4. veel te lang (6)
  5. erg persoonlijk (9)
    2.Wat vindt u van de inhoud? 9
  1. Ik ben zeer geraakt, heb daar veel in mijn werk (10)
  2. Bizar heftig (9)
  3. Indrukwekkend, dat is 3 x genoemd en alle drie scoorden een 9
    4.Zeer indrukwekkend en herkenbaar (10)
    5.doet er toe

3. Wat vindt u van de interactie van de spreker met de deelnemers? 8,8

  1. zeer prettig (10)
    2. Fijn dat je het luchtig houdt (9)
    3. Je openhartigheid siert je prachtig (10
    4. Wel heel moedig in het openbaar (7)
    5. laag drempelig en met humor (8)
    6. heel open uitnodigend (9)

    4.Wat vindt u van de getoonde film? 8,8

Hierop is geen commentaar gegeven

  1. Wat vindt u van de toepasbaarheid van de inhoud voor uw werk? 8,81. signalering (9)
    2. persoonlijk, open eerlijk, info over de gevolgen, het effect (9)
    3. niet veel nieuws gehoord (8)
    4. Je bent een topper, alvast een mooi huwelijk gewenst (9)
    5. iedereen zou een dergelijk verhaal moeten horen, moet breder bekend worden (9)
    6. Ik ga er zeker dingen van meenemen, ga het boek kopen. (10)
    7. Kind tips nog meer welkom, het was te snel om te lezen (8)
    8. Juist je verhaal en de details helpen ons ook om de details serieus te nemen, ik zou graag ook de verdieping bij VT volgen.

 

 

 

 

 

Share

Opmerkingen

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *